Nie ma szarości! Jest tylko białe i czarne!
wtorek, 18 czerwca 2013
tylko miedzi mi potrzeba

złom

mam już dość

Znowu jestem zły! Dopiero odebrałem Smoka z naprawy i już dzisiaj odstawiłem go znowu. Tym razem układ hamulcowy. Pękł przewód od tylnego lewego koła! Natomiast przednie prawe nie odpuszcza i strasznie się nagrzewa wskutek tarcia. Facet w warsztacie na Rzgowskiej trochę mnie osłabił, bo wymyślił, że on mi powie jakie części są potrzebne, a ja mu je kupie i dostarczę. Jakaś paranoja normalnie! Przecież to on zna hurtownie, sklepy i dostawców, a poza tym ja przecież pracuję. Kiedy niby miałbym mu te zakupy zrobić? W końcu stanęło na tym, że rozbierze, wyceni i będzie się starał zrobić na czwartek. W piątek planujemy wyjazd.


17:50, xylonyt
Link Dodaj komentarz »
piątek, 14 czerwca 2013
1100 km

Pomalutku, powolutku - już dziś mam tysiąc sto kilometrów 2013 roku.

19:57, xylonyt
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 11 czerwca 2013
50 dni do początku Operacji Bałtyk 2013

Do początku Operacji Bałtyk 2013 pozostało 50 dni.

lato 2013

Smok odzyskał swą sprawność

Ponoć już w piątek Smok odzyskał swoją sprawność. Odebrać go nie mogłem! Okazało się bowiem, że w klinice na Młynku źle zapisali mój numer telefonu. Dzwonienie na 7883aab0b zamiast na 7833aab0b zakończyło się źle dla pana Wiesia. Gdy trzeci raz połączył się z facetem, który w ogóle nie ma samochodu i zaprosił go do odbioru auta po naprawie, tamten nie wytrzymał i szpetnie rzucił parę ciężkich słów na łącza. Teraz będzie miał kłopoty, bo mu mogą nawet podwyższyć kwotę abonamentu. Ale do rzeczy: wstępnie założono, że pompa wtryskowa się rozleciała (tłok jest wyrobiony, jak dostaje temperatury nie trzyma... [nie wiem czego, ale nie trzyma]) i koszt naprawy zaczyna się od 1500 zł. Później była to kwota 500 zł - założenie, że wyjmie się pompę i na stanowisku do badań stwierdzi, co tak naprawdę powoduje, że silnik gaśnie, zamiast pracować. W końcu wytłumaczyłem Panom, że jakby był zimny, to w tym opisie odpalałby jak złoto, ale tak nie jest. Ewidentnie nie dostaje paliwa, więc może filtr? No i stanęło na moim, istniała nieszczelność pompy ręcznej nad filtrem. Zdemontowali wszystko won, założyli filtr paliwa od Volkswagena (ein gutes deutsches Auto!!!) i silnik pracuje jak nówka. Miarowy łoskot diesla. Naprawa tylko 80 zł, czyli 20 razy mniej niż w opcji wstępnej. Nauczka: trzeba uważać na diagnozy mechaników, bo nie zawsze są trafione, a mogą wiele kosztować!

gdzie jest ta pompa?

19:05, xylonyt
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2
Archiwum